lørdag den 22. november 2014

Filtesko - feltslippers- pantofola



I dag da det stadig var tørvejr besluttede jeg at filte endnu et par filtsko - slippers som jeg havde lagt op til for et stykke tid siden , det er et stort stykke arbejde og jeg tror efterhånden det er det sidste par jeg har lavet . Jeg bruger Bergschafwolle som jeg køber hos Spinnradl i sydtyrol , ukden er meget god til skulpturelle ting , da jeg var til Feltrosa i foråret var han også begyndt at sælge ulden i forfilt , det kan anbefales , når de er tørre bruger jeg lim til sål., farverne ligger tæt til hinanden og jeg har blandet dem , virker godt synes jeg. 

 Feltslippers made of  Bergschaufwolle , it is a great work so maybee its the last pair i have done , later when they are dry i use lime as a sole. i can recommond this wool for sculpture felt .the colour bare very close to each other i have mixed them , i think it looks ok , latex on 


til tørre

det er to farver meget ens som er blandet og modsat

begyndelsen
latex on 
Tilføj billedtekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar