lørdag den 1. november 2014

nyt kamera - new camera - billeder fra d. 1-11 pictures from the 1-11 2014


dagen kom hvor jeg har købt et nyt kamera og i dag tog jeg ud til Skårupøre for at hente æbler og hjælpe de ældre mennesker jeg kender , en fantastisk flot dag med sol og varme , kunne cykle ud i strikket trøje og vi er nu i vinterhalvåret, medens jeg har ventet har jeg også arbejdet med et gammelt uldtæppe , klippet i stykker og farvet i valnøddeskaller, brugt det sidste krap , og lavet tryk med valnøddeblade ligget i en jernopløsning et stykke tid , alt i et bad med egeblade og grønne te poser . Desuden har jeg i sansehaven tæt ved mit hjem , fundet nye blade fra kartebollen en have plante , som var beskåret og nu sætter nye blade , lagde dem i jernopløsning og på bourette silke i et bad med egeblade og grøn te, tog dem op hurtigt op da jeg synes farven blev meget mørk , derfor kun det lyse resultat , har læst de skulle indeholde farve og glæder mig til foråret hvor jeg vil prøve at arbejde med disse blade .

I have got a new camera and to day i went out to Skårupøre to get some appels and help the old people i knew, the weather was fantastic sun and warm, on the 1-11 winter , while i have been waiting i have worked with a old blanket , cut in pieces and dyed in walnut husk , my last madder mordant alun , and print with walnut leaves dipped in homemade ironsulotions , rolled and in cauldron with oak leaves and green tea bags, have also found leaves from a plant called dipsacus the gren leaves , tryed to pick the new leaves , also in iron solution, because the danish plants have no more colour back , i thoughts this one have , i took it up too early , but  i think next year i will try again and  it will work fine with out iron , read about this garden plant on wikipedia .

here are the pictures :












































Ingen kommentarer:

Send en kommentar