torsdag den 15. januar 2015

billeder fra strikkeworkshop med islandske helene Magnusson i Islington London - pictures from Knitting workshop with Helene Magnusson




d. 9-1 2015 rejste jeg til England Cambridge for at besøge venner , derfra til en strikke workshop med den islandske Helene Magnusson i loop shop i London 3 timer hun lærte os at strikke mønster fra venstre mod højre , klippe op i mønstret sy på maskine , hækle og klippe op , håndsy, i island vil du altid klippe i mønstret og derfra arbejde videre . vi strikkede alle et prøvestykke , mit ikke så langt , da jeg p.g.af trafikken kom for sent , tiden var for kort . strikkeforretningen var udsædvanlig og jeg købte yderligere noget garn fra shetland som jeg kan bruge sammen med det islandske garn  fra Helene , her er nogle billeder , dagen efter tog jeg til et udstilling i London med en engelsk maler der hedder Turner . kan anbefales - nye projekter


D. 9-1 i went of for few days in England , first Cambridge to visit friends , and after to London to a kniting workshop with Helene Magnusson from Iceland who learnt us about the traditional icelanddic steak and beyond . very interesting but too short time .loop shop are a very interesting place and i bought some yarn from shetland as i can use together with the wool from iceland , to made mitten and other different small things . the day after a exhibition with a english painter Turner  well worth to see .


the museum with the turner exhibition



the group are working

Helene shows to knit after sewing

how it looks after sewed






yarn from shetland and iceland new project




en udstilling der er værd at se



                                                       






Ingen kommentarer:

Send en kommentar