fredag den 12. juni 2015

solace



gennem flere år har jeg været på flere kurser med India Flint i Skotland og hun er nu min mentor i eeccoprint og, farvning , desuden følger jeg  hendes blog prophet of bloom , sidste år skrev hun på sin blog om et nyt projekt kaldet Solace , p.g.af alle de alvorlige hændelser der sker i verden , foreslog hun at dem der var interesseret ville lave et lille flag af ufarvet stof , som du skulle sy et ord el. en sætning som du synes betød noget for dig i den sammenhæng, derefter sende det til Andamoora i syd Australien , hvor India vil åbne for vores pakker her til midsummer , farve det blåt i indigo og lave en installation , jeg har lavet mit stykke og sendt det , alle kan deltage og jeg burde have lagt det ind på min blog så kunne flere danskere have sendt , jeg har kun et enkelt billede .

After have been following India Flint in years on her blog and on F:B. and workshop in Scotland and she are my mentor in Ecco dying and print , last year she wrote on her blog a new project called Solace , a kind of installation for peace around in the world , look on her blog Prophet of Bloom . I have done mine and send it to south Australien Andamooka , , it should be done in uncoloured fabris and you have to stich a word or a sentence which gave you sense of peace . here last in june india will open for the parcel and dyed all in Indigo




Ingen kommentarer:

Send en kommentar