lørdag den 26. september 2015

islandsk strikkeevent i København12-13 september - Icelandic knittingevent in Copenhagen september


i September tog jeg til København for at være med til et  i et islandsk strikkeevent på Nordatlantens Brygge  et spændende sted . primært fordi Helene magnusson også ville være der , hun præsenterede hendes nye garn spundet i Italien kaldet gilitrutt og love story , lammeuld , der var en opskrift på dansk til et forårssjal som jeg har prøvet at strikke og som volder mig store problemer , så jeg købte selvfølgelig dette mønster igen, der var mange dejlige ting at se - efter at være kommet hjem startede jeg igen på sjalet og det volder mig stadig problemer , men har nu lagt det væk for en pause og startede på vanter efter Helenes opskrift og det nye garn er fantastik blødt og livligt at strikke med .Jeg kan meget godt lide Helenes opskrifter da hun kombinerer gammel med nyt , det tiltaler mig meget . men ellers kig på hendes hjemmeside :icelandicknitter.com. hvis der er nogen derude der har strikket dette sjal , vil jeg gerne kontaktes af dem/ de personer.

In september i went of to Copenhagen for a icelandic knitting event on Nordatlantens Brygge , there were a icelandic knitter Helene Magnusson which work i love very much , she are doing knitted models from old with a touch of new , there were other lovely knitted item on the exhibition . Helene have her new yarn called lovestory and gilitrutt with lambs wool very soft spun in italy . after i came home i am doing a pair of mittens and the scarf must wait . Helene s web  icelandicknitter.com


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar