søndag den 30. marts 2014

tryk på papir fra en dagbog over 30 år gammel

Denne gamle arvede dagbog, har jeg taget nogle tomme sider ud og har engang lavet tryk med euca blade og birkeblade , det gav et anderledes og ikke så stærkt farvet tryk , ligner mere et akvarel , jeg har ikke brugt andet end vand , varme , da jeg er udgået for akvarelpapir har jeg haft lyst til at prøve igen med viol,  vilde jordbærblade og bregne og en enkelt ukendt grøn plante som gav ingen farve, kun aftryk , jeg har foldet dem og efter åbningen klippet de bedste ud , violen giver en god effekt synes jeg :


de gamle tryk me euca blade og birkeblade

vilde jordbærblade og viol

viol og vilde jordbærblade

bregnen er også en god plante

de vilde jordbær blade er rigtig gode og i øjeblikket min favorit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar