lørdag den 5. april 2014

en dag med indigo


Jeg havde samlet en del forskelligt til at farve i et indigo bad og fandt en dag hvor jeg havde lyst , indigo badet er efter Michael Garcia kvikbad  som jeg lærte sidste år i Italien. Det er nemt at lave og arbejder godt , badet som er tilbage har jeg gemt og vil bruge igen efter 1 mdr. her er resultatet som jeg kan arbejde videre på :

bomuld med rust markeringer på

detblå bomuld klippet i firkanter og syet sammen har syet lidt , det her bomuld var et meget stærkt stykke og næsten ikke til at sy i , fra et svensk genbrugslager+flannel lagt dobbelt sammen


indigo bad som venter på at blive afkølet og genbrugt

forskellige reststykker uld -silky merino me euca

det store grønne stykke skal senere printes med euca til et halstørklæde

karteflor fra henkogning med forsythia blomster , garn uld fra henkogning med birkebark og rust, fibre kaldet latte , silketråd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar