tirsdag den 29. oktober 2013

eucalyptus print - eucalyptus tryk - revise words and picture --revideret tekst og billeder



    Mine forsøg med eucalyptus blade , et sjal fint wool gauze og to stykker stof bourette silke , som jeg

     havde printet en gang , men var ikke hel tilfreds med derfor købte jeg jeg hos bl.handleren nye

    eucalyptus bl. har glemt navnet , lagde dem i stoffet , foldede dem sammen og viklede snor stramt omkring

    euca blade i en gryde sammen med regnvand og eddike , kogte dem ca. en halv time , lagde der derefter

    pakkerne i og kogte dem i time lod dem svale af tog dem op og åbnede dem dagen efter el. flere dage

     . Megert forskelligt tryk på stoffet , det skal dog siges at sjalet yderlig er efterbeh. i et bad med

   eddike og rust som jeg selv har lavet , derefter vasket i shampoo og tørrret . Se her :

bourette sike



sjal med euca print




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar