søndag den 26. januar 2014

åbning af de konseverede bourette silke stykker



Efter at have ventet i 1 uge og 14 dage har jeg nu åbnet for de to krukker med bourette silke alle farvet med ligusterbær ( Privet ) , det har været spændende at se farveforskellen , det gamle husholdningsglas var jeg nød til at åbne efter en uge , da jeg endnu ikke har fundet en tilsvarende gammel gummiring og holder til den, det kunne bærrene ikke klare længere  , her er nogle billeder med tekst , jeg håber farveforskellen er til at se, allerede nu har jeg nogle andre projekter i gang , det er svært at holde en pause , men må vente på foråret .
Husk at ligusterbær (privet ) altid skal i fryseren først.


mit første afkog med privet , kun i gryde , åbnet efter i dag



silken som havde været  i en   kobbergryde først , derefter i en  krukke , du kan se nogke euca blade 1 uge





bourette silke efter 14 dage  med rust






alle 3 stykker sammen


når jeg til foråret laver et nyt indigo bad vil jeg arbejde med at sy alle stykker sammen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar