lørdag den 14. juni 2014

Hvordan går det med mine planter til tryk og farvning , turen til Tåsinge til min vens have



I dag på en rigtig dejlig sommerdag tog jeg til Tåsinge hos min ven for at luge beddet hvor min vaid og gulerødder til print vokser og de har vokset meget  det var en fornøjelse at se og jeg glæder mig meget til at prøve at de hvad der sker , inden jeg tog afsted tog jeg nogle billeder her fra min lille have hvor jeg har sået vilde gulerødder og har morgenfruer som kommer fra sidste års høst , På vejen til Tåsinge cyklede jeg over Svendborgsundbroen, gennem skoven hjem og plukkede til sidst nogle birkeblade som jeg skulle farve et bundt garn , måske er det uld , købt i en genbrugsforretning , det står nu og simrer og ser ud til at være uld , jeg plukkede nogle af de største vaid blade og har lagt dem i fryseren ...fortsættelse følger :

morgenfruer

kommer her vilde gulerødder?



vaid

gulerødder af en speciel sort med en rød
farve


birk 

garn fra vævning uld?
birkeblade bad med lidt alun
 det er uld
det blev en fin farve

Ingen kommentarer:

Send en kommentar