søndag den 23. marts 2014

garn farvet med følfodsblomster og bejdset med alun, stuff,steep+store metoden.



Nu har jeg åbnet for uldgarnet efter ca. 3 uger farvet med følfodsblomster, farven er blevet stærkere ved at ligge i krukken , jeg er tilfreds med resultatet , men jeg tror også at farven er blevet så god da det er bejdset med alun og det er en god uld .








Jeg har fundet nogle træstammer af birk og har taget det bark af som sad løst og har lagt det i en krukke med et nyt bundt uldgarn , og et stykke silke og alpaca uld , konseveret og jeg venter spændt på resultatet , håber jeg kan bruge garnet til at blive grønt i et indigobad , garnet er ikke bejdset .





Jeg har konseveret det samme glas igen og denne gang lagt blomstertråd af jern i sammen med nogle ruststykker  i  som bejse og har  taget et nyt billede :


Ingen kommentarer:

Send en kommentar