onsdag den 1. oktober 2014

en ny lille stofbog

Jeg havde længe ville lave en lille bog , men kunne ikke rigtig finde ud af hvad jeg skulle gøre, men pludselig kom ideen , jeg havde et stykke hør som jeg havde farvet med st. johns wort perikon , det gav ikke meget farve , men tog det med på ferie og syede forskellige sting på , derefter kom jeg det i et indigo bad og det skiftede rigtig meget farve , syede det sammen med endnu et blåt stykke hør , filtede med mine merino rester og fik lavet de indvendige sider , i midten lagde jeg et stykke håndspunden silke farvet i gyldenris , syede det på med den gule silke tråd,og på den anden side lagde jeg en foldet konvolut med plads til frø her fra morgenfrue som skulle printe , skrevet på med hjemmelavet blæk, på den sidste side har jeg lavet en lomme i filt med plads til printede papirbilleder.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar